»Sam bi ga kljub Malickovim očitnim namenom sicer zgolj s pridržkom uvrstil v družbo Bressona, Dreyerja in Ozuja, predvsem zato, ker je njegov celostni pristop, temelječ na gibljivi kameri in razkošni zvočni opremi, v primerjavi z omenjenimi (ali pa z lastnimi zgodnjimi mojstrovinami) skoraj baročen.«
»V letu, ko smo dobili več filmov z močno igralsko zasedbo, je Nož v hrbet morda celo najboljši.«
»Svet, ki je zapadel v grozljivo vojno, je bil v tem filmu predstavljen z neverjetno lahkotnostjo, kot napihljiva žoga, s katero se je despot igral, kot bi bila njegova stvar.«
»Kot pri Bergmanu se tudi pri Zemljičevi z odhodom enega od protagonistov razmerje ne konča, ampak je to le šele začetek konca, ki je sestavljen iz niza zbližanj in oddaljevanj.«
»Česa takega nismo videli že od takrat, odkar je Michelle Pfeiffer v Nevarnih umih pred 'gotovo pogubo' rešila cel razred bodočih kriminalcev ...«
»Ali je cirkusantski 'poslovnež' Clem, ki odvisnike nase priklene z opijem in jih nato razstavlja kot spačke ter jih hrani z živimi kurami, res hujši od metod, po katerih bo Stanton posegel v visoki družbi?«
»Nosferatu je bil najmanj erotičen vampir, kar si jih lahko predstavljate. Daleč od latinskih ljubimcev, ki so v naslednjih desetletjih nastopali v filmih o Drakuli.«
»Pri vsem klanju in razdejanju, ki ga vidimo v filmih, si ne bi mislila, da se bodo kritiki pritoževali: Ubili so tipa. Ne pretiravajmo, bil je en tip in zaslužil si je.«
»Ko smo ga pisali z Giulio Calendo in Furiem Andreottijem, smo si rekli, kako popolno ravnovesje med emocijami prikazuje film Življenje je lepo Roberta Benignija, filmu, ki sem ga imela zelo rada prav zaradi njegove sposobnosti, da pripoveduje najstrašnejšo tragedijo sveta.«
»Besede so dovolj močne, za to nisem potrebovala podob.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju